Friday, January 1, 2010

2010~

first skali aku nk cite psal new year lah..mmandgkan my blogging ni bru dwujudkn 1/1/10..
thun ni my new year began wif bad event..dahle jumaat suppose cuti la..ni x~ade seminar plak.nak xnak kne g lah since aku dh byr rm30.hehe dah le pg ni ujan lebat gile.ttbe hamba Allah yg naik keta myvi ni dgn riak dan bgganyer mluncur laju jer tepi aku dan ssedap rase mlggar lopak air yg yg agk dlm la jgak..n ape lg..xsempat aku nk elak, suar aku dah bsah.pergh baran kowt!!!masuk lak dlm dewan aircond sejuk nk mati..dah le aku bru jer baek dmam.adeh sabor je la..tp ape2 pon mlm new year dpt gak aku g tgk keadaan kat ganu ni cmne wlaupon SGT xbest..haha balek dlm kol 1pg la jugak..ape lg..pnjat pgar la jwbnyer,,hehe xpasal2 kaki aku bdarah kne paku kat pgar,.tu ler nk wat jht xmintak izin..kn dah kne, ish3 malang sunggoh nasebku

2 comments:

  1. ahakh...relax2..jgn tension...mybe 2 ari bad luck...lepas nie sure GoOd Luck...so..be cool k..;-)
    happy new year...

    teruskan berblog...

    ReplyDelete