Monday, February 28, 2011

H.U.N.G.R.Y!!!

setelah beberapa minggu berdiet and xmakan nasi, sekarang ni dalam fikiran aku, makan, makan, makan.....

apesal asyik lapaq jer aku pon xtau... tibe2 hari ni aku teringin nak makan nasi.. ape lg, start kete, p beli brg nak masak memandangkan dah bape bulan aku xmasak.. (diet kan..) hajat di hati nk wat nasi lemak.. but....woooo!!!! watch out! it's too much calories and cholesterol...

ni bukan nasi lemak yg aku masak pon.. juz search kat internet je. nampak sedap kan.. tp tgk je la.. JGN MAKAN!!!
sekarang ni ape yang ada dalam fikiran aku, nak makan SATAY!!! dah lama gila xmakan satay..dap aih!!
lastly, ape yg aku masak??? nasi goreng je ar paling senang pon.. hahaha
boleyla, walaupon aku dah termakan nasi arini,arggghhhh!!!!

No comments:

Post a Comment