Tuesday, February 8, 2011

Pakcik POLIS!!!!

*apesal entry pak cik polis leh ade pic BUBU aku nih???

haa meh nak cite!

Been told by my sis on the way back to Kedah..BUBU aku diganggu oleh pakcik polis yg xhabeh2 nk kacau hidup aku! even aku xde dlm keta yg dpandu itu, BUBU aku adalah pngganti aku! *sila jangan sentuh dia!! dr jauh nmpk kebesaran dia dlm keta.. hahaha mcm lawak je.. anyway nothing to do with my BUBU ok! it juz my stuff! PINK stuff! tiada apa disebalik kebesarannya itu! pergi maen jauh2 kau pakcik polis!!!

p/s : aku menunggu surat saman pakcik polis yg menyaman kami (with sis) on the way back to SP for raya 2010~ dimanakah?? kahkahkah.. kalau nk rasuah pon agak2 ar..bulan puasa la pakcik! xbaek! seb baek aku xbg rm50 kat kau.. kalau x, hangus duit aku..

No comments:

Post a Comment