Thursday, June 9, 2011

seminggu di SQE




Actually tak sampai seminggu pon dekat department SQE ni. ari Selasa start masuk. tapi dah boleh rapat macam dah setahun kat situ. even aku sorang je gurl kat situ. tak macam kat department procurement. masing-masing wat hal sendiri. pastu ade pulak rumor yang cleark2 kat situ tak suke pekerja ramai-ramai.. aku macam,,, hellow! kau cleark je pon. xpayah ar nak belagak macam lawyer kan.. waima bos aku (engineer) kat department SQE pon xde sombong macam korg! siap leh belanja anak buah lagi! kalau boleh aku nak duk kat situ sampai habeh LI. tiap2 hari ade orang blanja aku makan! bahaha



Biasela bile time lunch je, ade la yang ajak pi makan. Bos aku pon xlepas tangan aku.. ehh!!! xlepas nak ajak aku makan jugak.. hehe arini makan luaq.. 7orang laki. aku sorang ppuan... x ke gile?? TAK!

dah ler geng2 SQE wat gila.. bos ajak naek keta skali, depa pi naek keta laen.. tinggal aku dengan bos je naek keta 2orang.. xke giler??? TAK!


Lepas tu leh pulak gelak2kan kami 2orang.. memang hampa pekena kami sunggoh la!!! seb baek dengan bos.. kalau dengan pak cik tua rambut merah xsedaq diri tu, memang aku xpi la! hahaha anyway hampa semua memang best gila! memang xtensyen langsung dengan wat keja dengan hampa. lau aku kena LI 6bulan kat situ pon no hal ar!

tgk ar pakcik2 ni memang sporting habeh ar.. besh!!!
Tyme balek tadi memang kecut perut,kening,lutut semua ah! seb baek bos aku ada! pak cik rambut merah xsedar diri tu siap tunggu aku kat guard.. eeaarrrgghhh!!! ape lagi, jangan kau berani melangkah maju kehadapan! sila patah balek.. bila patah balek, bos aku ajak balek skali.. haa baru tau nak belah dari tempat tu...eeee tlg la sedar diri ye pakcik! hadoi.. anyway thanks to my bos sbb sudi temankan sampai kat kereta aku... haha memang wajib ar pakcik tu panas en.. padan muke!

No comments:

Post a Comment