Sunday, September 11, 2011

Sem 5 in UMT


Wooo!! Memang tak percaya dah masuk sem 5.. percayalah.. memang penat ditambah pulak 1st time and ever aku drive sorang dari kedah ke tganu! Penat? Xpenat sgtla sbb aku yang drive tapi kalau jadi co-pilot memang penat la xwat pape. But a bit sleepy. Lucky me radio can function well. Even xde siaran tp leh pasang cd!


Sampai je umah sewa, tuan umah buat umah terbuka la pulak. Parking, haram xde pon. Ni yang wat aku bengang tahap cari park ni. Dah le penat, parking 1 hal, masuk dalam rumah pulak, barang2 aku bsepah dalam bilik sebab tuan umah renovate and add up 1room! So my stuff semua diubah ke bilik lain. Memang menyirap la juga kan. Sabar lagi. Tido jap. Pening runsing serabut memikirkan segalak!


Hari ke2, kemas barang dan bilik. Ok fine, cadar pulak xde! Maybe TERbawak balik umah. Terpaksa pergi membeli tapi xbelah2! Bedebah punye shopping kompleks, mydin padahal! Lepas mydin, giant pulak! Maklumlah tganu hanya 2mall je, so sume nak rasa. Dari pkol 2 smpai 9 mlm. Tak ke gila?? Memang! Sebab aku xpenah shoppin lama camni. Nak tercabut lutut buku lali kaki....


Takpelah kesian kawan2 nak shopping barang umah baru, aku pon nak release tension sbenarnya memikirkan macam2 benda nak kena settle nt. So, tapi dapat penat! Cis.. tapi ada 1perkara yang buatkan aku seronok sgt2! Tapi biarlah rahsia hingga tiba waktunya nanti.. tak sabar menantikan detik tu nanti! InsyaAllah.. can't let my hope gets too high. Again


Oh ye! Lepas ni dah tak boley nak online selalu. Sebab dah xde sumber yang berjasa iaitu "berukband'. So terpaksa cari tempat wireless kalau nak online. Can't help but to be student! hewhew..

1 comment: