Wednesday, March 18, 2015

Majlis akad nikah 13/3/15

Alhamdulillah.. pada 13 mac 2015 genap umurku 25tahun dan aku sah menjadi isteri kepada my husband dengan sekali lafaz berwalikan dan diakadkan oleh my beloved dad himself... Syukur sangat. 



Malam sebelum akad nikah, aku demam panas. Syukur my aunty n tok ada time tu. pukul 4pagi aku dah bangun dan dimandikan oleh mereka. Mandi air asam jawa baq hang! busuk tapi lepas tu memang baek terus demam cumanya suara tak ada!!!







Sebelum diakadkan, aku ditanya beberapa soalan lazim sebagai seorg islam..mengucap, maksud, istighfar, selawat.. Syukur imam/tok kadi tak cerewet dan tanya banyak.



Aku pon tak tau mungkin aku ni jenis takde perasaan kot. Orang kata time nak akad tu akan terasa debaran.. Aku, dari mula sampai akhir macam takde perasaan apa2 pon.. demmm


Syukur semua dah selamat.Hopefully masjid yang dibina ni berkekalan.. Aminn

No comments:

Post a Comment