Friday, April 3, 2015

Majlis sanding

Baru berkesempatan nak update pasal majlis kenduri 14/3/15.. nothing special juz for memory...
malam akad,ramai yang bertandang.biasala rumah kenduri... time tu pulak aku tak sihat.so memang aku xlayan sangat la tetamu. im so sory... 


inai pon aku panggil orang je datang rumah untuk lukiskan. oklah..rm30 dua2 belah tangan dan tapak tangan. Time berinai ni aku baru kebah demam.berpeluh2. 

 Lepas je berinai, malam tu aku tumbang kembali. Panasnye ya rabbi... sampai kain basah yang letak kat dahi tu pon kering..haha

Alhamdulillah time 14/3/15 aku dah sihat sikit cuma suara masih tak ada..seksanya nak cakap dengan guess pn xboley..dengan DJ sound kuat..aku terpaksa jerit dengan suara xde.







 Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar cuma ada certain thing yang aku tak puas hati, biasala.. dan yang pasal kek ni pon memang aku tak puas hati jugak sebab sampai terlalu awal then we put on table at kitchen.. then got a scratch !! damn it! budak mana la yang tak reti dok diam,...heshhh


 syukur mok n ayoh dari terengganu jugak mari ke majlis ambe ni...sayang kamu smua




Tq my bff from Perlis Dr Syed Mohktar...u r coming!! 



My beloved family Abah n Mama jugak datang...tq


the very simple hantaran i could afford... 


Familia belah my father... 
end of my wedding

No comments:

Post a Comment