Thursday, November 11, 2010

my beloved bufday!

2day is my mom's bufday... 'happy bufday mak!!! smoga pjg umo n murahkan rezki.. adik syg mak sgt2.. u r greatest mother in the world.. when im at home, u always cook my fav dishes! i love u very much! '

esok lak my father's bufday..haha sweet kan...? bufday dkat2.. smoga bkekalan rumah tgga parent aku nih.. ' happy bufday to u Lid! I love u too!! pjg umo n dmurahkan lg rezki. cant wait 4 u to come n visit me here (TRGnu)...

both of u r such a perfect parent in thiz world.. LOVE U too damnnnnn much

mggu ni stdy week~ hurm smpai umh smlm, tpat kol 12pg. sume muke tensyen2 aku tgk smpai aku pon tensyen nk mlangkah kaki dlm umah. come on la guys, chill ok.. xpyh nk nk tnsyen2.. aduh sabaq je lh.. thank to Lan yg amek aku kt terminal..

No comments:

Post a Comment