Sunday, August 12, 2012

Why am I single?


Last time I swore that I won't blog about love or something related to it. But this time I cannot endure this feeling to write about it..

"Tasya takkan takde boyfie? mengaji tinggi, ade rupa..blablabla..." 

Bukan sorang je yang tanya aku camni, tapi setiap orang yang aku kenal, tak kira la kawan mak, kawan Lid sampai la orang yang baru nak kenal aku. Lepastu buat tak caya aku takde boy! Woi tolongla percaya yang aku ni single! Ayat atas tu bukan buat aku bangga tapi kadang2 rasa terhina doh! Yelah, umur dah 22tahun still single? sape nak percaya.. Tapi tolongla percaya.

Aku bukan taknak ade yang special tapi sape yang kenal aku akan tahu perangai aku. I kinda choosy, cepat bosan dengan seseorang, suke mainkan perasaan orang (Last time I did but not now sebab dah dapat balasan lepastu dah serik). Anddddd one of the most reason dat could be the strong reason why I choose to be single is dat people around me yang berkapel sampai 2 - 3 tahun, even more than that, end up with breakup! Wat a life man??! U r juz wasting ur time n money! Bercinta bagai nak rak, at last u r making the relationship worse even taknak bertentang mata lagi dah, lepastu yang lagi teruk, sebut nama pon tak boleh.. U see!?
Lepastu mula la nak update kat facebook bagai..

Lepastu KEBANYAKKAN lelaki ni just nak test market je. Masa belum dapat, "if I were ur boyfriend, I'll never let u go" Puiiihhhhhh..... lelaki ni, bila dah dapat, ibarat habis madu sepah dibuang, kannnn? Kadang-kadang menyampah dengan lelaki tapi tak boleh nak menyampah sangat sebab ayah aku pon laki.. tokwan aku pon laki..

Tapi bukan nak salahkan lelaki jer sebab perempuan pon kadang-kadang ade salahnya jugak. Cepat cemburu...tak percaya kat laki.. macam aku! Yelah.. dah laki ni pantang tengok dahi berkilat sikit mula nak menggatal. So acano pempuan nak cayo kat hangpa? So pempuan ni pon kenela ada rasa syak wasangka.. Mungkin sebab tu jugak laki ni tak tahan. Tulaaa sapa suruh hangpa gatai sangat! Cuba la jadi lelaki yang tengok ppuan macam xde nafsu.. kan lagi baik.. tapi tak kata la jugak kat hangpa, sedangkan lembu pon ada nafsu.. adoi.. ntah ape2 aku merepek..Lapaq kerepek aih posa-posa nih.. k lah.. tak mandi lagi.. chaw cincau lapaq cendoi!

2 comments:

  1. baiknye ayt.. kaw2 kutuk laki ek....

    ReplyDelete
  2. nk komen tp x tau nk komen ape..hehe
    aku kenal ko n ak tau perangai ko. :)

    ReplyDelete