Friday, October 11, 2013

Feeling excited!


Sebenarnya semalam my hub menjemput saya di rumah nak pergi kerja. 
Selepas itu dia pon membuka pintu keretanya untuk turun mengambil beg saya. Saya pon berjalan terus masuk ke dalam kereta.. Tetapi apabila saya membuka pintu kereta, terdapat 3kuntum bunga rose di atas tempat duduk saya. Saya pon terkejut dan terharu dan menangis... ehcewahhh takde maknanya saya mahu menangis. Lalu saya pon memarahi dia kerana membeli bunga itu kerana membuang duit. Duit itu boleh membuat modal untuk mengisi minyak kereta.. Tetapi di dalam hati terharu jugak =p






Cantik sangat bunga ini..
     

                                                                                                                       
Inilah bunga yang diberikan kepada saya selama ini. Maaf kerana sudah melayuinyer.. :(



 

Saya pula menghadiahkan dia kek ini. Saya membuatnya sendiri tetapi kek ini tidak selembab yang diingini seperti sebelum ini. Saya menjadi sedih nye pon adoi....



Saya meneruskan membaluti kek ini dengan coklat di atasnya. 


Lalu memberikanye pon kepadanya 

Sekiannyepon terimakasih adoi nyer 

No comments:

Post a Comment