Thursday, January 13, 2011

Kegawatan


adakah semua orang mempunyai selera makan yg banyak bile mempunyai kesedaran sivik bahawa berat badan anda telah mencapai tahap yg boleh meletop, iaitu OBESITI??? mcm belon bila kita tuip, dia akan meletop.. haha ok fine, ni bukan masalah aku sekarang!



masalah aku adalah disamping nak kuruskan turunkan berat badan, aku sebenarnya takot akan kebulur xmakan nanti. so better prepair dgn keadaan yg xcukup makan supaya badan aku dpt menahan kelaparan~ hahah how come if in ur bank account only have rm 300 untuk tempoh 4bulan? cnfirm mati kebulur kelaparan kan..?? mane nak beli buku lg, duit sewa rumah, duit bilapi air, duit bla...bla...bla *sigh

so from now on, aku kene la berjimat sikit... xboleyh makan banyak2. sebutir nasi pon jgn sentuh! (apesal metafora hiperbola sgt aku ni) lantak lah.. janji aku mkn ape yg bleh alas perut wlaupon xkenyang..

erghh dah seminggu lebih xmkn nasi... dah jemu hari2 mkn BIHUN je! bihun yg aku mkn plak xsesedap gambaran pic kat atas ni.. wuuekkk nk muntah dah dgn bihun ni tp nk wat cmne.. azam baru, tahun baru..HAMEK KAU!!

No comments:

Post a Comment