Tuesday, January 4, 2011

khidupan hari ini~

baiklah... skrg akn crita ttg hari ini..

bgn seawal2 yg bleh ( pdahal kol 6.12pg bru bgn..awl ke???) sbb perlu ke kelas kol 7pg.. gile xgile jd plajar math.. cmnilah jadual kami stiap hari...
hari slasa je...haha menipu, tertipu dan ditipu!
eh...eh tp kan...(nak jgak bgtau) stiap ahad lak kelas PROF _ _ _ _ akn didakan jam/ pkol/ waktu 4 - 7 ptg wtf*

sem ni kalau boleh jgn tamak* bak kata awin (my sis).. biar kene extend sem asalkan pointer cam hebat gila vavi! (ade plak masa aku nk extend sem?? kalau bleh nk abehkan stdy cpt2... nk cpt kawen!!! ) gatal!

pnt lah hari ni kene pusing 1 fakulti FPE smata2 nk cri lectrer utk tmbah subjek.. ( tu lah, degil kau ni aku kata jgn amek bnyk subjek!!!)... - awin kata dlm ati msa tgh bca blog ni

yg paling best arini adalah aku xmkn nasi! hey, diet ke ape kau nih? mmg pon..haha mula2 smgat bkobar2 nk puase, skali dugaan cabaran yg mlampau oleh rkan2 yg mngajak aku melantak bsama mereka, akhirnya nafsu mkn aku lbih bnyk.. FINE

No comments:

Post a Comment