Tuesday, March 1, 2011

Berhijrahlah kamu~

"sesungguhnya penghijrahan itu boleh memperbaiki taraf atau martabat diri..." xsilap aku la...
so kat sini aku nak cite pasal diri aku..(hari ni jer kot..)

hari ni tibe2 nak jadi baek.. haha.. tibe2 tgerak hati nk pakai baju kurung yg dah bpe sem terbiar je dlm almari wat perhiasan tu..
hari ni jugak aku berpuasa.. (ni biase ar, puasa ganti)
hari ni jugak aku makan dengan banyak nyer!!! murtabak, mee kari, ayam.. ohh tidakk!! hormon adrenaline aku dah increase ke hape nih?? asyik nak makan je nih. abehla prog diet aku cmni.. fail!!

masalahnyer skrg ni topik ni ade kaitan ke dgn penghijrahan tuh? alamak ai.. tajuk entry nak gempak! padahal penghijrahan aku yg makan banyak plak kan..(mperbaiki 'taraf diri' tu sbnrnye menaikan berat kot.. huhu.. tp atleast ade gak ar sikit2 yg bkaitan ngan tajuk entry ni.. (ape la yg kau mngarut ni Tasya oi!!) ok senyap..

lepas ni xnak mkn banyak dah!... shhhhhhhhh~

No comments:

Post a Comment