Saturday, March 12, 2011

my bufday wishlist!!


Assalamualaikum... ( x jawab dosa, jawab gatal) haha tah pape!

memandangkan tarikh ulang tahun aku adalah esok, so aku nk wt wishlist bufday aku yang ke 21 tahun. my dad cakap, harijadi yang afdhal disambut ialah pada umo 17, 21,.... cmtu la...dats why dipanggil sweet 17th, kalau 21, (bitter 21) ! Damn!

ok lets move to my bufday wishlist..

1) ofcoz la umo 21 KALAU BOLEH aku dah nk dipertemukan jodoh yang betol2 punye, dah xnak main2 cam dolu2.. yang dapat membimbing aku ke jalanNya... ini semua orang nak tapi aku tahu aku macam xlayak jer untuk mereka yang tinggi darjatnye dpandangan Allah...

2) Target aku, when im 21, berat aku patotnye 55kg!!! DAMN! kenapa tidak???? sedangkan aku jog tiap2 minggu, xmakan nasi sebulan tapi xturun sebab balek rumah seminggu termakan nasi..seminggu je pon berbanding sebulan! damn kan? diet sebulan, makan nasi seminggu jer, tapi berat naek balek! WTF!!!

3) aku nak pergi oversea pd umo aku 21. tapi aku tahu, tiada sebab untuk aku pergi.. untuk study? xmungkin... untuk makan angin? JAuh sekali...

4) aku nak iPhone!!

5) umo 21 dah pakai kereta sendiri.. Alhamdulillah.. tercapai jugak hajat even bukan duit aku.. thanks LID!

No comments:

Post a Comment