Thursday, November 24, 2011

Demam bola



Fuiyoo..fuiyoofuiyoooo!! Wats ur update guys? Lama gila aku meninggalkan blog ni sebab sibuk dengan final year dan projek tahun akhir yang menjadikan aku semakin tensi rambut banyak gugur dan tumbuh pulak uban damn! Tapi naseb baek.. Naseb baekla.....ermm Malaysia menang final bola sepak lawan Indonesia aritu.. ok takde kaitan

Haa.. baru-baru ni Harimau muda kita telah menjuarai sukan Sea bola sepak! Syabas kepada team Harimau Muda. Ramai yang kagum dengan Apex (KFCM) yang dinobatkan sebagai wira negara ew ew di mana dengan setianya menunggu di pintu gol untuk menghalang daripada gol dobolosi pihak lawan.. Ahh asal ayat aku macam dalam news paper lak ni..

Ok aku pon tak tahu sejak bila aku minat dengan bola. Setahu aku, family aku takde sorang pon yang hadap bola. Biarla Malaysia lawan Mutd ke, Malaysia lawan Chelsea ke tetap jugak family aku tak tahu menahu pasal bola. Tapi sejak-sejak kat rumah sewa ni, aku pulak yang kecoh dok depan tv tengok bola jerit sampai suara hilang padan muka. Tapi yang penting biar suara hilang masa tengok match Malay lawan Indon aritu sebab Indonesia yang gebang bajet tuan rumah padahal kalah kuangkuang... Sangat seronok ok!

No comments:

Post a Comment