Friday, November 11, 2011

Such a nice date!



11.11.11 such a nice date! Ramai yang pilih tarikh ni untuk majlis kahwin, majlis tunang, declare kapel ew..ew.., ataupon yang dah kapel, pilih tarikh ni untuk pergi ke pantai dan ukir nama pasangan kat batu dan di bawahnya tercatat tarik 11.11.11 WTH~


Tapi, tarikh ni amat istimewa bagi aku harini sebab my mom's bufdate! wahh pandai nenek aku pilih tarikh ni. ok Tok, jangan perasan sebab tahunnye, tok salah pilih..hewhew Disebabkan kemaraunya duit, paksa diri untuk selongkar mencari duit syiling dan serpihan-serpihan duit yang bersepah dalam handbag dan beli kek guna duit sendiri.




Emak yang tidak putus-putus menerima panggilan dari rakan-rakan yang mengucapkan selamat ulang tahun ke 47. Ada yang datang rumah bawa lempeng untuk hadiah hari jadi breakfast sekali, ada yang nak bagi handphone tapi sori sebab emak tak pandai guna handphone maka handphone itu milik saya..hewhew.. takdelah, handphone nyer tak diambil pon sebab emak tak nak. Begitulah emak..






Disebabkan penjimatan terlampau kerana kekontangan duit, maka harijadi disambut sekali hari ini. Thank God tarikh lahir emak dan Lid selang sehari, (pandai bajet tarikh dekat-dekat gitew) maka jimatlah duit saya kerana beli kek sekali sambut sama-sama jangan gadoh-gadoh nak potong kek. Do it together baru romatika de amor..






To emak : Selamat ulang tahun ke 47. Semoga panjang umur murah rezki sihat selalu, diebetis dan darah tinggi berkurangan hewhew... thanks sebab masak sedap hingga mendorong obesiti kepada kami :)


To Lid : Selamat ulang tahun ke 53. Semoga panjang umur murah rejeki sihat sentiasa takde gaout lagi hehohehohe thanks sebab jaga kebajikan kami selama ni dan selepas ni sampai kawen insyaallah :)


I luv u both~

1 comment:

  1. wow... mcm gempak ja.. sdey2.. x leh join.. hope im there.. hewhew.. smoga depa sehat2 slalu :)

    anyway.. kek tu menyelerakan aku!!!! siot x dpt mkn

    ReplyDelete