Monday, April 30, 2012

Dinner Party!!

Hellow readers (macam ade je)...
Wow it took me forever to update my new entry. Almaklumla.. busy kan... (busy kew?)
Kejap je dah nak masuk bulan May! Aku kat UMT tercinto ni pon tak sampai 2bulan je lagi inshaallah doakan kejayaan aku bergraduat tahun ni lepas tu boleh kerja lepas tu boleh kawen! yeay! hakhak..


Oh ya, last two weeks I had a dinner called Malam Sanggar Mustika untuk pelajar matematik komputasi last year (senior gitu kannnn...) which was held at Hotel Tanjung Vista Kuala Terengganu!  So sebenaqnya aku tunggu gambaq dari kawan-kawan aku la. Ye la, diri sendiri nak ambil gambaq tak dan! Sibuk duk makan. So bagi orang laen amek la.. ngeh3



with 3gojezz mathkomp's --> Sharifah Nurul Khalilah, Amirah & Adila



3hottest pewitt!! Asilah in red hijab


penyanyi Hot UMT.. Iwan Razali future AF21


 Cube cari dimanakah dahku??


with soon future bride!


candid pic always be needed!


Makanan wajib penuh satu meja! worth of RM50 per head?? I think we need another full 2table for 10person!


 uhuk uhuk...wekk





 Mahasiswi matematik komputasi dan matematik kewangan


Mahasiswa matematik komputasi dan kewangan.. hikhik ^_^




A lot of picture not upload here.. not worth waiting but anyway takdak sapa pon nak baca blog hang Tasya.. so untuk tontonan sendiri. sekian.

Not to forget, my make up, kdt to my rumate Soraya! Kalau nak harapkan aku, alamatnye, bedak compact, lipstick n mascara..done!

No comments:

Post a Comment