Sunday, May 6, 2012

Ismail Faruqi...kenal??


Kau orang Terengganu? Minat bola sepak? Ismail Faruqi tak kenal? Nak kene sepak?? eshh come on la...dalam tv rtm 1, setiap saat nama ni berulangkali terpacul keluar bila perlawanan Terengganu menentang Kedah! Epp Kedah tu slow sikit. Terasa I tau.. Naseb baik baru-baru ni Kedah vs Ganu, Kedah menang. Kalau tak, memang mengesot aku pergi rumah Mail ni... Tapi kali ni lain sikit, disebabkan Kedah menang, aku dengan mendadanya menuju ke rumah Mail, tapi mengesot masa nak balik.. Ye..MENGESOT ok..! ape? Bukan sebab aku frust die dah kawen, tapi sebab kasut aku ade orang pijak, maka terputus. Tengok! betapa ramainye peminat Mail ni!! kasut aku jadi mangsa! Fine!!


Nice theme colour! *pengsan*




opss sori tak sengaja mengenakan baju kurung yang sama warna! (saje nak amek feel lettew)




Pakcik RTM ni ade rakam gambar saya tau! jangan lupa tengok tv1 rancangan "kau bina mahligai dari air mataku" tsk...tsk



 My beloved daddy!! Merenjis beras, menabur air mawar *_~



My beloved parent wif the bride n groom



Ya...mari pilih-pilih!! Pemain bola sepak Terengganu hensem tampan kacak bergaya eheemmmm!




Tengok!! Acano kasut eden tak putus dilanyak dan diganyang peminat ni..ni baru separuh tetamu!Ceh!!



Nice kan!




Oh!! Ade cerita sedih disebalik majlis ni.. Ayah kandung sahabatku tenat, maka beliau terpaksa pulang ke kampung halaman. Bila mengadu kat ayah angkat tercinta, maka dihulurnya duit sebanyak Rm100 kepada kami. "Nah wat isi minyak keta dan tiket balik" 0_0  "ambik laa...." dan tangan Echa dengan rakus merembat..hihi  "oh nevermind...Juz keep dat money Echa. U need it the most.. juz blanje aku mcD dah lew.. I juz can't help u dat much. cuma dapat membawa dan menghantar kau ke terminal bas jew...*orang ikhlas never say yang dia ikhlas nak tolong.... so yeah.. ^_^



Ni habuan kau Tasya! Alhamdulillah


Mcflurry horlick crunchy..



 Burpp.. Alhamdulillah...


Oh lupe, dah cakap banyak pasal mcD ni lupe plak nak bagitau, Ismail Faruqi ni anak sedara ayah angkat aku.. ok dats all.. kenangan dulu tak patot dikenang...tsk..tsk T_T Bye!



No comments:

Post a Comment