Monday, June 11, 2012

Kerja gila~


Last few days kitorang (3org je) spend time untuk menunaikan hajat kawan saya yang baju pink bawah ni. Dia nak sangat naek bas kayu beratap macam bumbung rumah ni. Unik, antik, klasik, katanya. So saya dengan berat punggong pon mengikuti kehendaknya untuk kali terakhir berada di sini. Exam week kot!! Memang gila la kan *versi johan johara radio era*


 Naek bas bandar ni bayaranya rm2 je. Die pusing 1bandar Terengganu. Kau nak turun kat mana pon boleh. Tak mau turun pon boleh. Duduk la dalam bas ni sampai muntah!

 Kawan saya ni orang Terengganu. Dia pon tak pernah naik bas ni kot!! pergghh memang champion la kan...Tapi jangan risau sebab dalam survey yang saya dah buat, kebanyakan orang Ganu memang tak pernah naik pon :) . Mereka ini masing-masing ada kenderaan so nak wat pe susah2 naek bas ni kan.


 Kami sampai masa ni nak masuk waktu Zohor.



Ok fine, pakgad takde! So takyah bayar..cepat naekkk!!

Setelah bertungkus-lumus, berpeluh ketiak merabat anak tangga menaiki Bukit Puteri ni, ape lagi, misi utama, bergambar la!


Hah! Tak cukup merabat bukit puteri, merabat pulak batu kat Pantai Pandak Cendering ni.. Advanture sangat korang ni kenapa? Aku duduk bawah je la kan. Penat kot weh nak naek! tinggi tuuuu



Tapi setelah dipaksa dan juga jeles tengok mereka duduk di atas, macam nak jugak lah!

Kelas kau Jah!!






Terima kasih kepada krew2 yang telah bekerjasama membantu dalam pengambaran ni :D



1 comment:

  1. takkan nk kacau org dating plak kan..baek buat tentatif program sendiri berebut panjat batu kat pantai..haha :p

    ReplyDelete