Friday, May 27, 2011

alhamdulillah~

Bukan nak bangga diri. tapi ni la yg dikatakan rezeki.. bukan nak bgtau kat semua org cume nak memahatkan memori atau diari memandangkan aku xade buku diari nk tulis, sebab buku diari nanti kalau banjir, terkoyak. kalau salah simpan sorok bawah bantal, bawah tilam, bawah baju dlm almari, nanti orang baca.. lets make it not too private and boleh dikongsi sampai anak cucu cicit.. The point???

So lets start with the day when Im at Hicom honda. No..no.. not start.. juz put some memories here.. alhamdulillah.. rezeki.. bila buat baek dengan orang laen, orang pon suka kat kita. so be nice & respect evryone to make evrybody respect u!

Masa nak balek keje semalam, tiba2 dengar orang panggil aku.. "PAH"!! uish.. siapakah gerangan yang berani memanggil nama klasik aku nih??!! cis! tgk2 blakang, owhm Tuan Syed rupanya! ok fine.. have a chit-chat jap ngan die.. die ckp suka cara aku, sporting even pemalu. (PEMALU KE AKU NI?? muka xmalu ada la..) pastu die ajak p minum.. blanja makan.. 'terima kasih Tuan Syed!" "eh, awak mana boleh panggil saya Tn, Syed, panggil saya Walid!" mak ai die ni.. ade udang sebalik mee ke batu?? mintak simpang.. terus pecut keta laju2 sampai stereng goyang2...tgh hari pula, kakak Su yg belanja aku makan tgh hari.. thanks kak Su! conclusionnya, semalam xpayah kuar duit makan.. jimat dh kat situ!

Time lunch td, abg kat tempat keje tu dengan murah hati mempelawa g makan kat kfc! wooo dont ever u reject dat invitation! haha.. thanks to abg er .....??? ok lepas tu nak balek keje... dapat msg... "Tasya suka makan satey x? jom abg blanja.." Huh?? again.. ade lg nk blanja?? fine! jgn tolak! pergi dengan muka xmalu! SEE!!! Pemalu ke TAK MALU aku nih??...

uish masa tengah wat kerja tadi, sumpah xsenang aku nak wat kerja.. biasa lah kilang kan... pantang tengok perempuan,eh bukan kilang yg pantang tgk prempuan, tp Lelaki dlm kilang yg pntang tgk gurl.. ade saje yang nk mengusik.. ignore je ah. wat keje. tapi aku xselesa bile dorang mula ketok2 cermin tingkap tu... dalam hati, ' weh boleh tak kalau aku nak wat keje korang respect, lepas wat keje, ketuk ar cermin sampai pecah pon xpe!' bile xlayan.. pergh ade pulak yg nak maen surat2 layang ni.. maen layang2 sudaaa.. kesian pakcik tu tibe2 kene jadi mat despatch 2, 3 kali ulang alik mai kat aku.. WTH? no tel.. masuk tong smpah je la pacik.. trime kasih! hehe.. :)

p/s: tujuan entry ni? the point? ape yg aku nk smpaikan pon xtau...

No comments:

Post a Comment