Saturday, May 14, 2011

coming back~

phew! its been a very long break to touch my blog. maklumlah orang sibuk bekerja..bahaha padahal macam damn je keje kat situ. xde job yang mencabar langsung! ape aku nk tulis dalam report pon tak tau. maybe pekerja kat situ ramai sangat sampai dah xtau nak bg job ape kat aku so aku pon dengan bangga diri kembanghidung duduk relax goyangkaki, dalam report nanti tulis tengok orang kerja,aku goyang kaki, korek kembang hidung. dalam hati maki sumpah seranah ' hoi tolong ar bagi kerja kat aku!' bila ade kerja pon maki, xde keje pon maki gak. tulis dalam report, keje maki orang!

ondaway nak balek kampung lepas habes keje.

naseb baek aku dapat uniform kat situ, kalau tak, pening gak nak pikir baju ape yang nak pakai tiap2 hari. tapi yang aku xsuke uniform die macam pakaian nak cuci jamban jer! seluar baju putih, tudung biru macam kat atas. xbkesempatan nak amek gambar full sebab xde photographer untuk aku so amek gambar sendiri.

oh ye! on 5 May 2011, my car WKP4114 telah selamat diserahkan kepada my auntie untuk menjaga beliau. before tu pon dah buat meragam (paip bocor, tukar baru kne rm 200 +) macam tau2 ja aku dah xmau jaga 'hang' lagi.naseb baek lah meragam masa dah sampai SP kalau jd time ondaway balek SP, xtau la.. dah p main jauh2 jangan nak mngada2 nak bocor sana sini!

No comments:

Post a Comment