Sunday, July 17, 2011

1 Malaysia~

Bila cuti sem jer, aktiviti wajib aku adalah berjogging.
Pagi2 lepas subuh, jangan tido! walaupon mata xmau buka, lutut xnak bkerjasama, tapi aku paksa diri untuk pergi berjogging.
Kalau x pergi, duduk rumah 2bulan, pipi akan mula mengembong macam adunan dough roti, badan akan mula naek macam kingkong bunting! so sila sedar diri dan jangan malas!
The best part is, since my dad had retired, tiap2 pagi dia akan pergi berjogging. Kalau dulu, aku akan pergi jog sorg2 naek moto, xpon jalan kaki. Tapi sekarang pergi dengan my parent.



My mom ade join Taichi group kat tempat jog. Setiap Ahad hingga Khamis adalah hari mereka berTaichi.. From what can I see is dat, dorang memang betul2 1Malaysia! memang respect diz generation.. dorang selalu buat party and makan2 setiap kali habis taichi. Aku pon join sekaki muka tembok China India Melayu... and dat is why, jogging 100round pon kalori xkan turun sebab digantikan dengan makanan yang aku belasah lepas tu. SYABAS!

Group Taichi ni sangat best. Ape yang best, dorang suka tolong menolong and sharing..Bila mak kecut usus perut sebab raya haji ke2 ni, ramai yang akan berkunjung ke rumah, (majlis pertunangan), dorang adalah orang yang sangat excited nak tolong.

Tembaga dah siap di polish sampai boleh cermin muka.. (padahal puasa pon belum)..Thanks! Dah siap planning semua. memang best la. dengan adanye dorang ni, mak dah tak kecut usus hati perut limpa lagi...
semangat 1 Malaysia!

No comments:

Post a Comment