Monday, July 4, 2011

I am free now!

huh?? FREE?? owh ya! I am free now from having practical...
so sekarang dalam perancangan menjadi penganggur terhormat untuk 2bulan.
sila hargai masa di rumah dengan sebaik mungkin.
30 June 2011 im officially finished my practical at hicom-honda..
like all my friends, i am the one (I thought) yang xde nak bergambar sangat dengan staff2 kat pejabat.. sebab??
bukan sombong, tapi malas.. xde camera mahal.. so MALU + MALAS = LULAS???! :D

But on 1 July, my boss asked me to attend convention Vendor briefing kat Bertam.. so pergi jugak la...


Kena jadi receptionist la pulop! haha sangat kelam kelibut pagi itu kerana kami terlewat.. organizer late on dat convention? wat the....? haha sangat malu when all suppliers yang datang awal menunggu kami.. OMG! Dat is the worst time management I have had attend! but its gud though.. bleh jd pngajaran lah kan.. tp sgt besh! memberi semangat dekat 'die' untuk supplier quality management! Im glad to help him to prepare his closing speech :D

All the suppliers from local n oversea...
Thank u..

No comments:

Post a Comment