Saturday, July 23, 2011

Jauhi aku~

Kalau kau nak bercinta dengan aku :

Kau tak payah nak harapkan inbox kau penuh dengan nama 'sayang'.. siapa SYG?! Eh, aku lah tu. :D sebab aku tak suke message kerap-kerap. Kalau kau msg jugak, tapi xde balasan, jangan cakap aku curang. sebab segala tuduhan yang tak kukuh, selamat tinggal~

Jangan ade pompuan selain dari mak kau.. mak mentua aku :DD... tu je aku boleh terima, yang lain, kirim salam.... eh, nenek dan kakak adik pon boleh jugak sebab bakal semua tu.. weeee~ kalau ade yang lain, sila sedar diri dan segera jauhi aku~

Boleh tak kau jangan nak ambil berat sangat dekat aku sampai aku nak masuk bilik air pon kene bagitau kau? rimas...rimas... ambil berat is fine but too much is melampau! alaa biasa la kalau mula-mula ambil berat, dah lama sumpah kau akan jemu n bosan kan.. so tak payah nak caring sangat lah. lepas kawin ok la :)

Aku jenis yang tak suke nak mengongkong. As long kau tahu tahap2 berkawan pon dah cukup. aku respect kau, kau respect aku.

maybe aku ni pelik skit~ mostly girl suke msg smpai fon kene charge doploh pat jam... tengah charge pon nak msg lg. aku tak tau la msg ape yang banyak sgt.. tu xmasuk bercakap telefon lagi.. berasap telinga pon xpe.. esh2.. mungkin sebab tu juga sampai sekarang aku menjanda~ haha


No comments:

Post a Comment