Tuesday, February 14, 2012

Bila Perasaan digaul sebati

Mesti korang ingat entry kali ni pasal cinta kan? Dah tu sebut je pasal perasaan terus dalam paleotak ingat oh budak ni ade taman bunga dalam hati. Ye laa lagipun harini tarikh yang cukup bermakna bagi omputeh yang menyambut hari ape kengkawan?? hari ape? Pandaaaiiii... Atau korang memang suke cita bab-bab perasaan ni? Heheh



Takde kaitan pon dengan perasaan cinta kat sini. Kau, bopren pon xde, berangan nak pkir soal cinta. Aku just nak share perasaan aku sekarang ni. Ni sekarang ni gua tengah runsing sakit pewot kurang selera makan tapi still pelahap makanan yang ade depan mata. Woo boleyh kurus kalau aku pkir bab nak balek sambung study ni bai, takyah penat-penat bangun pagi pi jogging pastu bantai nasi lemak 2bungkus!



1. Aku kalau dah cuti berbulan kat rumah ni, memang susah la nak amek mood sambung study. Padahal semangat berkobar-kobar bawak balik buku berduyon-duyon siap susun kemas-kemas kat rak buku kat rumah bajet nak study, then lepastu, jangan kata sehelai kertas, buku pon kau tak sentuh. Pastu tiap-tiap malam mimpi, dah sampai Ganu tapi buku-buku tertinggal kat rumah. See! Buku pon tak rela nak balek Ganu!



2. Excited! - Jangan harapla gua excited balik Ganu. Aku cuma excited nak tamatkan pengajian bulan 6 ni insyaAllah... doakan ye. Lepastu pikir nak sambung study pulakkk... bila pikir soal study, soal cintan pon tutup buku lagi campak bawah katil.



3. Satu perasaan yang aku takboley nafikan time nak naek sem baru. Gegel perut aku siot. Tahun ni la penentu segala-galanya untuk aku. Siyesly tido aku tak lena. Bytheway, aku memang tak ready nak mula sem baru. BOLEH-EXTEND-CUTI-TAK???

No comments:

Post a Comment