Thursday, February 16, 2012

Melantak!



Bila dah cuti sem ni ofcoz la mak wajib masak sedap-sedap bagi anak yang agak kebuluran di perantauan ni yang makan tak kenyang tiap-tiap hari. So bila makanan banyak, perut macam bagi signal kat otak "ohh makanan terlalu banyak tak tau nak makan yang mana satu" terus jadi kenyang dan tak berapa nak makan tapi bila dah mengadap makanan, pelahapnya Ya Allah budak nih!







Bila buka fridge, mak oi mana satu makanan, mana satu ais ketul. Sebab mak aku suka campurkan apa saja bahan dalam bekas ais skrim. Dah banyak kali tertipu dengan diri sendiri. Ada sekali tu perut dok buat show bunkface pulak, enden aku pon dengan rakusnya bukak la fridge nak tengok ape yang boleh dilahap. "Wow banyaknya aiskrim! bukak2 bekas tu skali durian! Caitt!! Bukak lagi satu bekas aiskrim, ade ais ketul. Deymm!! Bukak lagi satu, ikan campur dengan ayam. Watdaaa..


Geledah punye geledah
*

*

At last aku jumpe potato spring ni kat bahagian dalammmm sekali peti sejuk sekali dengan naugat sosej ape semua. oww tak nak bagi aku makan la tu sebab takot aku makin buntal. Takpee aku dah berjaya cari benda tersembunyi.. huahuahuahua *gelak raksasa*





Dengan muka bangga hidung nak kembang tapi tak jadi sebab perut lapar







Ni kari mak aku ni paling terbaikk ar! kari mamak tongkang punya~ mau tak makan begitu tambahnye pon adoiii *versi johan rajalawak*




Dah bila sarapan pulak mak aku suka bagi anak beranak makan yang berat2. Terpaksa melantak! muahaha



Bila makan tengahhari pulak, nasi beriyani dengan gulai kari dalca ayam masak merah hadoiii tak tahan nafsu gua tengokkkk...makannnn lagi~





ditambah pulak dengan kisses ni tiap2 hari.. mak aihh.. memang tak leyh handle betol aku kat umah ni. balek umah sewa nt kebulur!






Pastu kalau kluar jalan mesti nak bantai bendealah ni. Mau tak muka aku pon macam donutnye adoiii ponnn~






Nahhhh hamek kau sekali! Melantak tak hengat! Ni laa balasanye! Siap dengan kaki aku pon kene.. sakit wohhh!

No comments:

Post a Comment