Tuesday, April 12, 2011

Missing me or not?

Bak kata Echa chot , jangan menaruh harapan.. so I decided forget bout 'hope'... and memang aku xlayak pon untuk die.. so aku mengambil langkah, menjauhkan diri dari die..

msg : tet...tet..
me : xpayah la col selalu, lagipon nset ni dah nazak.. bateri asyik habeh je, bile cakap, putus..
AFR : erm...

selang beberapa hari...

msg from him : salam.. nite2..^_^ <-- (masa ni aku xbalas sebab bateri xde..)
me : salam.. missing me??
AFR : saje xmo contact bagi rindu.. haa, kan dah rindu <--- ( aku confuse part ni.. sape yg rindu sape? die yg msg aku dulu.. EGO la tu...)
me : haha.. die yg rindu, xnak ngaku lak
AFR: Lalalaa ~ <-- (apakah ??)

haha kalau miss pon ckp je la.. xde hal ^_^ missin u too.. hihi



gambar diatas adalah mr.AFR.. saje xnak bg nmpk muke.. hihi tgk ah, betapa langit dan bumi nye aku ngan die.. ish2 memang xlayak langsung! so jangan HARAP kau dengan die! stop hoping!
aktiviti setiap mlm = mengubat org sakit, org kena rasuk, mengajar silat, pergi ceramah parti yg aku xsuke :P *phew!

No comments:

Post a Comment