Saturday, April 16, 2011

When parent comes to meet u

tatkala orang laen sibuk mencari peluang ingin pulang ke kampung halaman untuk berjumpa dengan ibubapa meminta restu atau lebih tepat lagi, berkat ibubpa nak exam, aku di sini menanti dengan penuh kesabaran dengan harapan ada sinar kebahagiaan... woot...woot.. dah melalut pulak dah..

actually my parent is not coming to visit me... (WHAT the??) owh mereka datang bersama rombongan taici ya, rombongan TAICI bukanlah bertujuan membuat taici di Terengganu ni.. cume ingin melawat tempat2 kat sini. aku pon xtau tempat ape yg best kat sini but anyway, its bonus for me sebab xpayah balek rumah. ibu bapa dtg melawat aku kire ambil berkat la..


(muka yang kebosanan menanti mereka..)



Yeah itu dia ketibaan group2 Taici Taman Lgenda Height! sampai2 je pasar payang tu, bergegar kompleks payang woo.. tp kat sini aku solute la, memang 1 Malaysia ar.. india cina and melayu bergabung.. huhu its fun though..

aku sengaja x megisi perut sebab dah tau, mesti mak bekal kan makanan untuk aku dari jauh..

TADAAA!!! aku dah agak. xpayah tanya, memang mak akan masak kalau nak p mana2 xpecially nak melawat anak2 dia. ape lagi, tanpa melengahkan masa, melantak xigt dunia dah aku.. lapaq weh!!

ok fine, afta maghrib, we went to have a dinner and then I as a tourist guide, cewaahh... I brought them to Masjid Kristal.. but unfortunately, they have no luck becoz the colourful lite at the mosque is not turn on... damn we're late about 10 min..

for anyone yg willing to Masjid Kristal at nyte, this is ur guide: (kalau nk tgk masjid tu ade lampu la.. kalau nak g dating ke hape, lantak korg ar... xde lampu mungkin lg best kot.. I dunno.. haha)

working_day : the mosque would be beautiful ( ade lampu warna-warni) until 9.30 p.m.
holi_day : until 12 a.m... (IF IM NOT MISTAKEN)

so terpaksa la ambil gambar kat kompleks ni jer.. tu pon muke xnampak!


my mom (rite) with her friend... despite im sad to leave them (suppose) but I have to bcoz tomorrow got paper!! got to back home early to stdy.. again.. (suppose to) but Im not! damn! I use to slept.. why not dat tyme I spent with them??? why????? ergh.. bosan bye!

P/s: dont have opportunity to capture Lid's.. He was hectic like a pengarah program. haha but anyway ur's always in my heart.. thanks for visiting me TOO.. T_T

No comments:

Post a Comment