Saturday, August 6, 2011

Siapa jodohku~

Assalamualaikum...
Hellow lonely girls.. and yeah, player boys..

Kita xpernah tahu siapakah jodoh kita.. semuanya dah tercatat sejak kita lahir lagi.. So, bila aku ditanya "hey, siapa bf kau sekarang?" ok soalan ni memang aku xleh blah.. dah bergulung lidah, berbuih mulut aku kasi tau, aku single! masih orang tak percaya. ok maybe diz is not the rite word~"Im Not Single! Im in a long distance relationship bcoz my special boyfriend lives in the future".. faham x? ke nak lagi? * gaya Aaron Aziz dalam KL Gangster*...

"kenapa kau xde bf lg?" soalan ni paling gelabah! macam tergugat keegoan aku je nak jawab soalan ni.. ok relak2.. Actually Im not dat desperate women. Jangan jadi perempuan yang tergedik2 nak kat laki.. its annoying.. Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia, tapi luahkan pada Allah, Allah lebih tahu siapa yang terbaik untuk kita.. dan yakinlah dengan janjiNya. Perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik. So kalau nak laki yang baik, jadila baik..

Mungkin pengalaman membuatkan aku lebih berhati-hati dalam memilih pasangan dan mungkin sebab tu juga,aku terlalu memilih sebab aku percaya Allah dah tentukan yang terbaik untuk aku. Bukan jual mahal, but the best way to get attention is ignoring them.. ni betol... people tend to ignore people who adore them, but adore people who ignore them...dan aku sendiri dah alami banyak kali so ignore~ duhh

No comments:

Post a Comment