Sunday, March 18, 2012

Road tour abpbh


I missed the event again!Every time im not home, ade je event kat village mall. Haritu cuti 4bulan takde pulak event apa2 kat situ. Duduk lah aku kat rumah mengadap laptop 25 jam sampai bepeluh ketiak gua melayan facebook, twitter, myspace, friendster, yahoo messenger, hi5, tagged - ok tipu!


Zaman dulu, masa zaman perang dunia ke 2 di mana village mall tak wujud lagi, aku pun tak berpindah kat situ lagi, kalau ade ape-ape event, artis mesti pergi Central Square. Aku tak heran sangatlah sebab central square tu jauh jugak dengan rumah aku. So gua macam tak heran sangatla, biar la Shahrukh khan ade ke, Siti Nurhaliza ke, Datuk K ke pergi situ aku tak hamek port sangat. Tapi ni yang wat aku bengang sebab Village Mall ni tempat aku main kejar-kejar je kot! Main baling guli main nyorok-nyorok. Malam-malam lepak kat situ je der! Sebab Village Mall ni dalam taman aku jer. Malas nak cakap banyak..



Layan ar gambar kakak aku capture ni sebab dia ada kat situ masa road tour abpbh. *jelezzzz*





shila amzah ni dok tweet banyak kali nak p village mall bagi gua menyirap jer, naseb baek dia tak sihat, so for sure suara dia xsedap sangat mase ni..*jelez*



ehemmmmmmmmm






uhuk-uhukk



errrggmmmmmmmm




oih, mentang-mentanglah korang g Sungai PETANI, seluar nak sinting tu kenapa? nak masuk sawah ke? ahakkkkkkk

Ape-apepon gudluck untuk artis yang dicalonkan. Hopefully Izara dan Aaron dapat la menang..hihi


Chaw kuew teow!



No comments:

Post a Comment