Wednesday, March 14, 2012

usia 22 tahun

Haritu sebelum 13 mac, aku ada update entry yang aku taknak bufday aku disambut tapi entry tu keluar sebagai draft pulak masa aku cek balik on my bdate. So macam tak surprise lah then aku delete. menyampah!


Dah umur 22tahun ni ramai pulak yang wish aku pasal jodoh.. Dulu masa sweet 17 (sweet ke?)
ramai yang wish " semoga panjang umur dapat sambung belajar kat univ". Tapi sekarang, cube korang zoom sikit gambar kat bawah ni..........

See! ni baru separuh je komen yang sempat aku edit. tak termasuk yang bagi wish dalam handphone, emel, twitter, myspace, friendster, yahoo  messenger ( ok bajet famous!) semua orang nak aku kawen awal ke hape??



Bajet memang taknak bufday disambut pada tahun ni tapi tibe-tibe terharu pulak ade jugak yang still mengingati bufday aku :'(... Ni kenapa banner takde name aku pon? hahahaha





Lepastu budak-budak nih memang suka memperalatkan aku kalau bab-bab ni sebab aku ni memang slow sikit so terpaksa la tunggu mereka membeli "topup". Tak pasal-pasal nak makan Keny rogers roster, time tu la korang nak topup kan. Jenis aku ni pulak layankan aje la. Tunggu... n tunggu..




Macam biase kalau sambut bday mesti wajib ada kek. So sebenarnya "topup" tadi tu adalah kek... makan sampai muntah..



fish rice! takkan rugi order yang ni..



Kentang dan icecream ni terbaik. Nak lagiiiii



Oreo vanilla was my order. sedapp


ayam sekor ni half bbq flavour n half lagi ape entah. aku makan je



order macam 10 orang nak makan! tapi naseb baek perut boleyh bekerjasama dengan baik time nih!





Thanks kepada semua yang wish my birthday, and special thanks to whom celebrated my birthday and special triple thanks to awaited bday gift from someone... :D

No comments:

Post a Comment